Sajtos tallért sütöttem

Sziasztok!
Mint ahogy az a címből kiderült, kipróbáltam egy sajtos tallér receptet. A forrást nem jelölöm meg, mert az oldalon ahol találtam feltüntették ugyan az eredeti recept linkjét, de az hibás volt így nem tudtam meg honnan is származik.

A recept a következő:

Hozzávalók:
12,5 dkg reszelt sajt
35 dkg liszt
12,5 dkg margarin (én vajat használtam)
1 db tojás
1 dl tejföl
1 kk. só
1 ek. étolaj


Elkészítés:

A hozzávalókat összegyúrtam.
A tésztából kis golyókat csináltam, amiket kilapítottam olyan mozdulatokkal mint a lángost szoktam. Minél vékonyabb, annál jobb. Ha biztosra akarunk menni, akkor sodrófával kinyújtjuk.
Javaslom hogy előre készítsük el a lapított tésztácskákat, mert gyorsan sül.
Mivel nincs speciális sütőm, így én gofrisütőben sütöttem, és amikor kihűlt eltördeltem.

Személyes tapasztalat:
Nekem elég olajosnak tűnik, bár lehet hogy azért mert vajjal csináltam. Én minden esetre legközelebb kipróbálom olaj hozzáadása nélkül, mert margarint nem használok. Ha kipróbáltam mindenképp idebővítem a tapasztalatomat. :)

A végeredmény a képen látható, bár az eleje világosabb lett. A végén már a jól átforrósodott sütő kicsit jobban megpirította a tallérokat, de így is nagyon finomak lettek.

Köszönöm a figyelmet, Szép Napot az Olvasónak! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése